Mastic Çevrimdışı
BaronDinar: 3290
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Bölgemde ki en az 7 oyuncuya oyuna başladıkalrı an mesaj atıp kaynak zırh silah yardımı yaptım istedikleri kaleyi boşaltıp almalarını sağladım.
Bende eskiden oynamayı bilenleri yada hazır oyuncuları yanıma alıp oyundaki en güçlü hanelerden birisini kurabilirdim. Ama bu oyun eski sw den kalan 20-25 kişinin oyunu değil yeni başlayanların da oyunu. Diğer hanelerınde bunu düşünüp 0-30 puanlı adamları hanelerine klanlarına alıp geliştirmeleri gerekli.
Yeni başlayan adam benden uzakta diye başka bir haneden yardım almasını söyledim ancak o oyuncuya yardım edilmedi (oyunun şu devirinde 1k odun 1k taş kimseye fazla gelmez) banane yeni oyuncudan dipip mesajları göz ardı ettiler resmen.
Başlangıçta RP ile bir hane kurmaya çalıştım ancak tüm eski oyuncuları neredeyse kendine toplayıp oyunu askeri-mülk-yaratık-kaynak-pazar anlamında domine eden bir haneye karşı bir şey yapamadığımızı gördüm. Bunun sorumlusu Yeni kişileri devşiren taraflar değil bir tarafa tüm eski oyuncuları toplayıp biz oyunun ''lideriyiz'' diyenler midir?
Düm doğunun eski ve güçlü oyuncuları bir haneye girip yeni başlayanları klanlardan atıp doğu birliği kurmamızı mı istiyorsun Flameslord?
yasinwsLx Çevrimdışı
ŞövalyeDinar: 288
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
FlamesLordbunu ben yazmıştım :D ve ben bu oyunda geçen swde olduğu gibi bu sw dede rp ye karşıyım ama yapan yapsın
geçen sw de olduğu gibi bu swdede özel mesajların paylaşılmasınada karşıyım :D
kesinlikle rp yapan kişilerin samimiyetine inanmıyorum
adam paralı asker rp si yapıyor ismini vermiyorum sen değilsin sonra yanlış anlama adama oyunun başından sonuna kadar mesaj atıyorum adam mesajlara geri dönüş yapmıyor ve savaş zamanı paralı asker olarak sözde tutuluyor ve bana saldırıyor
sonra bir bakıyorum ahanda bu adam geçen sw de oynayan kişi ve eskiden düşman tarafta olan kişi madem hala düşmansın git düşman tarafa katıl ne diye rp ayağına milleti kandırıoyrsun
he elimden geldiği kadar(istemesemde role play bölümü var) forumdaki konularımı görüyorsunuz rp yapıyorum(hard rp yapamam)
benim lafımla rp yapmaktan vazgeçtiysen ne mutlu bana :D
aslında oyun içinde rp yapana rp ile cevap verilse rp yapmayanlarda etliye sütlüye karışmasa daha hoş olurdu.Senin yaptığın bi tık gereksiz olmuş gibi.
yasinwsLx Çevrimdışı
ŞövalyeDinar: 288
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
Bu oyunda rp sistemi genel chatin gelmesiyle bitti bence genel chat yokken mesajlarda rp yapardık.Şimdi genel chat var ve o kadar rpden uzak kişiler var ki rp yapan adama küfür falan ediyorlar.Veya oyunu hayatsız gibi oynayıp tek amacı diğer kişilerden üstün olmaya çalışıyorlar.Örneğin betanın ilk zamanlarında Sipahi ile aynı kalede başlamıştık ve Sipahinin puanı benden yüksekti.Sipahi kaledeki hakimiyeti almak için bana mesaj attı ve kalenin sahibi ve etrafındaki köylerinde yönetimi altında olmasını istemişti.Tüm bunları rp kurallarına uyarak yazmıştı.Ama gel gelelim şimdiki vaziyete adam kaleyi almak için etrafındaki tüm köylere yağma atıyor yağma başarılı olursa ''koydum mu, kudur'' gibi şeyler yazıyor başarız olursada genel chatten veya özelden sövüyor.Yani bu oyuna hayatsız gibi bağlanıp sadece diğer insanlardan daha çok puanlı olmaya çalışıyorsanız bence oyunun gelişimine katkıda bulunmuyorsunuz.Sadece yeni başlayanları oyundan soğutuyorsunuz.Düşünsenize bir oyuna giriyosunuz genel chate bakıyosun herkes birbirine sataşıyor etrafındaki kaynakları son damlasına kadar kurutuyolar haydutları kesiyorlar ve yardım istediğinizde de düşük puanlı olduğunuz için yağma yiyorsunuz.Ve sizde masum masum rp yapmaya çalışıyorsunuz.Eğer böyle olursa yeni gelen oyuncular nasıl rp yapsın ? nasıl gelişsin ? Oyun rp kısmında çok derin yenilikler getimesi lazım.Hard rp chati falan gelebilir bir savaş olur /me /do komutlarıyla savaşı canlandırırız gibi.Örneğin x oyuncusuyla savaşa girdim savaş sonucuna baktım yenilmişim x oyuncusuna rolü paslıyorum rp chatten eğer devam ettirirse uzun bir savaş canlandırıyoruz ben yenildiğim için ''Askerlerinin çoğu ölmüştür'' ''Savaş meydanından topallayarak uzaklaşır kenardaki ata biner ve geriye kalan askerlerle uzaklaşır'' gibi bir şey yazarım x oyuncusuda ''Düşmanın kaçtığını görünce askerler hep bir ağızdan ''Kralımız çok yaşa!'' diye bağırırlar'' yazar ve o savaşı rp chatte canlandırmış oluruz.Ne kadar ufak bir iş olsada oyuna çok derinlik katacak bir özellik bence.Biraz uzun yazmış olabilirim fakat yazdıkça yazasım geldi kusura bakmayın :D
GOSOZTY Çevrimdışı
VikontDinar: 370
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
FlamesLord Çevrimdışı
BaronDinar: 48
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
rp bahane iş şahane derken şu moddan çıkmamız gerekiyor kendim çalayım kendim oynayayım
emparatoor Çevrimdışı
BeyDinar: 205
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Phisi Çevrimdışı
AyanDinar: 200
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Şehir başına 2 haydut az gibi, kale sayısına göre düzenlenebilir
ibrayimbirdal Çevrimdışı
ÇaylakDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
askeri materyallerin üretimi isteğe bağlı olsun. sürekli üretmek zorunda kalmayalım
Sancar Çevrimdışı
SoyluDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Bildirim paneline sekmeler eklenebilir, bu sekmelerde haydut avlama, bina yapım, ticaret, savaş ve klan savaşı hakkında bildirimlerin ayrı ayrı eklenebilir ve karmaşadan kurtulmuş oluruz.
Oyuna oyuncuları bağlayacak iş uğraş verecek bir şeyler eklenmesi gerek, savaş yokken sıkıcılığı önceleyecek bir lig sistemi, ana haritada çıkan world boss, ''dark orbit''deki spaceball tarzı çeşitli türlerin eklenmesi gerek.
Saladin Çevrimdışı
BaronDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
rooney Çevrimdışı
BaronDinar: 109
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Oyuna oyuncuları bağlayacak tek yegane şey savas olur maalesef oyun domine oldugundan buda şuan oyun çok sıkıcı gözüküyor öbür türlü geliş dur anlamı yok
SancarBildirim paneline sekmeler eklenebilir, bu sekmelerde haydut avlama, bina yapım, ticaret, savaş ve klan savaşı hakkında bildirimlerin ayrı ayrı eklenebilir ve karmaşadan kurtulmuş oluruz.
Oyuna oyuncuları bağlayacak iş uğraş verecek bir şeyler eklenmesi gerek, savaş yokken sıkıcılığı önceleyecek bir lig sistemi, ana haritada çıkan world boss, ''dark orbit''deki spaceball tarzı çeşitli türlerin eklenmesi gerek.
tartakci Çevrimdışı
AyanDinar: 28
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Sağ üstteki paneller arasında ekonomi sekmesi gibi onur sekmesi de olmalı. Saatlik ve günlük onur artışımı takip etmeyi çok isterdim.
Salih_Han Çevrimdışı
AyanDinar: 250
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Yeni eklenen sembollere istinaden sembol koleksiyoncusu yahut sembol avcısı başarımı eklenebilir
Trapper Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Çoklu sandık açılımı eklenebilir. Örneğin, 5x - 10x- 20x şeklinde kutunun aynı anda açılmasını sağlayabilecek bir buton.
GOSOZTY Çevrimdışı
VikontDinar: 370
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
tartakci Çevrimdışı
AyanDinar: 28
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Sıralamada kategoriler arasına "Mimar" eklenmeli. Oyuncuların toplam bina sayılarına göre sıralama yapılmalı.
Trapper Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Merhabalar,
Klan ve Hane savaşları uzadığında kimin ne kadar köy yağmaladığı ya da mülk fethettiği karışabiliyor. Bu nedenle, klan ve hane savaşları için tarafların yağmaladığı köy, fethettiği mülk, savunmada ve saldırıda öldürdüğü asker sayılarının basit bir tablo ile gösterilmesinin çok faydalı olacağını düşünüyorum. Oyun hızla gelişiyor böyle bir eklenti ile eminim ki savaşlar çok daha keyifli olacaktır. Örnek olarak klansavaşları oyunundaki sistemden ekran görüntüleri ekleyeceğim, umarım faydası olur.
Spoiler
Spoiler
memokal Çevrimdışı
ÖzgürDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Casus sistemini geliştirmelisiniz harita üzerindeki etkilişimleri de arttırmalısınız. Bu oyunun en ayrı özelliği harita üzerinde görsel oynanabilmesi bunun üzerine yoğunlaşın bence.
Casus sistemi önerisi : Haritanın belli bir bölgesine bir kale köy yanı mesela yuvarlak alanı olan bir casus yerleştirebilmeliyiz o casusun raporlar kısmında ayrı bir casuslar sekmesi olması lazım ve biz yokken gece boyunca o bölgede dönen hareketleri loglara düşürmesi lazım
bunun için casus uzmanlığı geliştirmesi ekleneblir ve casus ortaya çıkarmak içinde bir sistem geliştirilebilir yani özet olarak bir kalenin yanına diyelim casus koydum kale köy o casus bana şu köyden şuraya şu kadar mal gitti bu kadar asker gitti gibi şurda şu kadar top var bu kadar odun var gibi bilgiler verecek.
Rapor Sistemi : Görsel ögeler eklenmeli anlaşılırlığı oto düzeye çekilmeli. Düz yazı olunca insanın okuyası gelmiyor rpaorlar geliştirilmeli hatta üstteki casus ssitemi için ayrı casus karakterleri tasarlarsınız her casusa özel tip belirleriz raporda o tipler gözükür ayırt etmesi ve okuması çok daha rahat olur
ErlikHan Çevrimdışı
VikontDinar: 557
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
Askerlere rütbeler getirilebilir. Y birimi X birimini kesince şu kadar xp gelecek her rütbede "O asker" ek özellikler kazanacak. Xp sağ kalan askerler arasında eşit bir şekilde- ya da verilen hasara göre- dağıtılabilir.
Örneğin 20 kalradyalı mızraklı 50 kurt ile savaştı, kurt 10 xp veriyor. Savaşın sonunda sağ kalan 5 piyade 500 xp yi 100er 100 er bölüşerek seviye atladı. İşin sonunda köye 5 talimli kalradyalı mızraklı döndü.
Trapper Çevrimdışı
AyanDinar: 0
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Ekran görüntüsündeki Akenaton şehrinin üç kalesinde de hiç bir oyuncu bulunmamakta. Oyuncu olmadığı için de yeni köy kurulabilir bir alan söz konusu değil. Sunucuya yeni oyuncuların katılmasının artık epey yavaşladığı bir süreçte bu tarz hayalet şehirlere mevcut oyuncuların köy kurabilmesi için düzenleme yapılması gerektiğini düşünüyorum. Örneğin, bu tarz hayalet şehir ve kalelere en azından default olarak 1 tane kurulabilir köy alanı yerleştirilmeli.