Giriş yap
Kayıt Ol
Taverna Bülteni
EK - Oyuncunun Merkezi Kurallar

sartos Çevrimdışı

Köylü

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

chrome tarayıcısının bildirim özelliğini kullanarak keşif eri döndüğünde inşaat tamamlandığında fılan bıldırım cıkması guzel olurdu

sartos Çevrimdışı

Köylü

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

yerı gelıyor bı gırıste 10 kurda fılan saldırı atıyoruz her bırınde tek tek asker dızmek zulum oluyor otomatık doldur tusu olsa hepsını dızse sıraya olmaz mı

Kroisos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 398

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

sartos

yerı gelıyor bı gırıste 10 kurda fılan saldırı atıyoruz her bırınde tek tek asker dızmek zulum oluyor otomatık doldur tusu olsa hepsını dızse sıraya olmaz mı


Savaş düzeni olusturmazsanız otomatik olarak birimlerimiz yerleşir. 

1 kişi beğendi

Roach Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

1-Köy İçi Arazi Satın Alım Olsun (Makul Fiyat).

2-Tüccarlar Kendi Mülklerinize Özel Alım Yapsın Örneğin Bir Köyünde Zırh Var Ticaret Yapıyorsun Deponun Dolduğunu Ticaret Gerçekleşirken Anlıyorsun Fakat Çok Geçtir Diğer Köyündeki Tüccarlar O Zırhları Boş Depo Olan Köyüne Aktarsın  Yani Sadece Gönderme Olmasın Mülklere Özel Alım Olsun.

3-Yeşil Sandıklardan Asker Basım Süresini Azaltacak Kartlar Koyulabilir.

1 kişi beğendi

tartakci Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 28

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Calradia-2 sunucusunda şehirlerdeki malzeme stoklarını sıfırlar ya da yarıya indirirseniz iyi olur (silinen stok kadar ticaret vergisi şehir sahibine aktarılsın). Birçok yerde fiyatlar dengesizlik oluşturacak derecede düştü.

1 kişi beğendi

Namarie Çevrimdışı

Bey

Dinar: 363

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

1- Oyunda bir mülke saldırı veya kuşatma atıldığı zaman askerler geri dönüyor. Kuşatma atıldığı zaman askerlerin geri dönmesi pek mantıklı değil. Kuşatma atıldığı zaman askerler geri dönmeyip mülkte kalsınlar.Eğer kişi isterse askerlerini geri çekebilir. 

2- Ard arda bir mülke saldırı atıldığı zaman arada dost bir müttefikin destek birlikleri olduğu zaman destek birliği mülke giriş yaptığında ve kendi adamının saldırı ordusuda mülke ondan sonra girince 2 ordunun birbiri ile savaşmasıda oyunun bir bugı bence. Sonuçta dost birliğin ile savaşman normal değil.

3- Herhangi bir mülkte ki askerleri mülkten çıkardıktan sonra o mülkler hala içeride görünmesinler. Örneğin kapasitesi 500 olan kaleden 400 askeri saldırıya gönderiyorsunuz ama kalenin kapasitesine bakınca yine 500/500 gösteriyor fakat içerde 100 asker var. Bunun yerine yan tarafa ''1.Saldırı Birliği'' , ''1.Destek Birliği'' veya ''Dışarıdaki Birlikler''  adı altında dışarıdaki askerleri görebilelim ve dışarıya gönderdiğimiz kadar askeride kaleye geri koyabilelim. Sonuçta o askerler mülkten çıkıp gidiyorlar. Ben onların yerine geçici olarak yan köyümden veya yan kalemden takviye yapabilmem gerekir.

3 kişi beğendi

FlamesLord Çevrimdışı

Baron

Dinar: 48

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

mute affı ne zaman çıkıyor

SKAARA Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 600

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

farklı taktikler eklenerek PvP savaş gelebilir. artık beklemeli oyunlar tutmuyor. Oyuncu sayısı da şu anlık az. online kişilerle taktiklerimizi askerlerimizi belirleyip savaş yapabiliriz. 

1 kişi beğendi

SKAARA Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 600

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

ayrıca köylere farklı dekorasyonlar gelebilir. duvar, ağaç vs. başkalarının köylerine bakabilelim. 

1 kişi beğendi

Namarie Çevrimdışı

Bey

Dinar: 363

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Oyuna şehir/kale  satışı/takası eklenebilir.

1 kişi beğendi

Namarie Çevrimdışı

Bey

Dinar: 363

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Oyuna üniversite veya demirci, talim alanı gibi bir araştırma binası eklense orada da ayrı araştırmalar yapsak veya birlik güçlendirmeleri, mesela talim alanı binasında piyadeye eğitim veriyorsun 2-3 gün sürüyor ve sonunda +1 veya +5 savunma veya saldırı puanı veriyor.


Ayrı olarak savaş raporunda özel bir sekme yapılarak hangi birliğin hangi birlikten kaç adet kestiğini vs. gösteren bir görsel olursa birlik düzenini herkes kendisine göre daha doğru bir şekilde ayarlayabilir.


2 kişi beğendi

Namarie Çevrimdışı

Bey

Dinar: 363

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Köylerde aktif bir kalkan süresi varken kalkanı bozunca kalan süreye göre tekrar kalkan basamama süresi olsun. 1 saatlik kalkanı oyuncu bozarsa 20-30dk tekrar kalkan 

basamasın örneğin.

1 kişi beğendi

Trapper Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Sandıklar arasında bir direkt bir kat sayı ile değişim yapma özelliği eklenebilir. Özellikle oyunun belirli bir aşamasından sonra Kral Ragnar sandıklarından çıkan ürünlerin etkisi çok kısıtlı oluyor. Çok sayıda biriktiklerinden dolayı açmak da rahatsız edici bir süreç haline geliyor. Bu nedenle, sandıklar arasında dönüşüm çok faydalı olacaktır. 



Trapper

Çoklu sandık açılımı eklenebilir. Örneğin, 5x - 10x- 20x şeklinde kutunun aynı anda açılmasını sağlayabilecek bir buton.



Direkt bir dönüşümün yanısıra bu durum bir yetenek olarak oyuna eklenebilir. Bir "blacksmith" veya "enchantment" nitelikli bina yardımıyla biriken sandıklar bir üst sandık tipine belirli bir bekleme süresiyle dönüştürülebilir. Hatta bu bekleme süresini azaltmak için veya aynı anda geliştirilebilecek sandık sayısı üst limiti için bir araştırma da eklenebilir oyuna. 


Sandıklar arası dönüşüm katsayısı olarak da önerim ticaret merkezindeki üst fiyat limitlerinin kullanılması. Örneğin,


Kral Midas Sandığı 25.000 altın,

Muhabere Sandığı 7.500 altın,

Kral Ragnar Sandığı 2.500 altın,


1 Kral Midas Sandığı = 3 Muharebe Sandığı = 10 Kral Ragnar Sandığı

5 kişi beğendi

Trapper Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Sunucuyu kazanan haneye sonraki sunucularda da geçerli sembolik bir ödül verilmeli. Örn, 100 elmas veya kazanan haneye özel çıkartılacak bir sancak.

Günlük görevlere boss öldürme görevleri eklenebilir.

Kral Midas Sandığından çıkan ödüller arasına araştırma ile de geliştirilebilen nüfus artış hızı ve talim süresi azaltma bonusları eklenebilir. 

4 kişi beğendi

Kekoiku Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

https://prnt.sc/tz1t5u Bu şekil alanların en azından heykel ve çeşme dikecek kadar büyütülmesi güzel olur şu an hiç bir işe yaramıyorlar.

NEXUS Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

ekonomi bölümüne 

saatlik ve günlük  onur kazanımı miktarını eklenebilir. tıpkı altındaki gelir gider gibi


zırh kılıc vb.tüm köylerde üretilen   saatlik üretim miktarı eklenebilir.

1 kişi beğendi

kOrKurT Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 1250

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Premium 'a %10 hammadde üretimi 

%10 askeri malzeme üretimi %10 birlik üretim hizi 

gibi ekstra birşeyler getirilse premium daha etkili olur .




 

yasinwsLx Çevrimdışı

Şövalye

Dinar: 288

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Oyundaki bossların ve haydutların oyunun orta dönemine  gelmeden herhangi bir oyuncunun rahatlıkla tek başına kesebilmesi bence oyunun hane ve klan olaylarının etkisini azaltıyor. Benim görüşüm oyundaki bosslar ve haydutların güçlendirilmesi veya oyuna bir kaç kişinin toplanıp kesmesi gereken canavarlar eklenebilir ve hatta bu canavarları kesmessek civardakı köyleri yağmalayabilir ve negatif özellik verebilir.              

Yine hane ve klanların etkisini arttırmak için hane ve klan görevleri olabilir bu görevler haftalık olabilir ve ödül olarak 3 gün tüm üyelere ordu hızında artış vb. gibi şeyler verebilir veya tüm hanelerin katıldığı bir görev olur ve ilk yapana artı bonuslar verebilir 



İlk başta bahsettiğim canavarların köy yağmalama fikrini haydutlara uygulayabilirsiniz örneğin bir şehrin etrafında vahşi hayvan varsa ve 1 hafta boyunca kesilmesse rastgele o şehire bağlı kalelerin etrafındaki bir köye saldırabilir ve kazanırsa köyü yağmalayabilir. Bu süreleri hayvan 1 hafta çapulcu 5 gün haydutlar 3 gün kaçaklar 1 gün olarak yapabilirsiniz.



1 kişi beğendi

Trapper Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Savaş raporlarına savaş zamanı eklenebilir.

1 kişi beğendi

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 557

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

aynı türden olmayan binalar için inşaat süresi artışı kaldırılırsa daha mantıklı olur. Örneğin ardı ardına 10 ev yapan X kişisi ilk oduncusunu 11 saatte kuruyor. Bunun yerine inşaat süreleri bina türüne göre artsa daha iyi olmaz mı?