Giriş yap
Kayıt Ol
Taverna Bülteni
EK - Oyuncunun Merkezi Kurallar

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 557

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Odunun temel üretimi en azından tekrar 30 a çekilmeli. Keşif gidenler çok daha az puan ile iki araştırmayı fullüyor. 18 bina ile Maksimum saatlik 864 odun üretebiliyoruz. Keşif gittiğimiz taktirde askeri olarak geri kalacağız. Geçen oyuna göre toplam odun üretimi saatlik 52 düşürülmüş durumda. (30-%200 araştırma:90---20-%140 araştırma:48) umarım derdimi anlatabilmişimdir cidden aşırı geriye düşüyoruz ve fark günden güne artıyor. Rica ediyorum bir çözüm bulun aksi takdirde aşırı geriye düşeceğiz ve fark giderek artacak.

3 kişi beğendi

Kroisos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 398

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

ErlikHan

Odunun temel üretimi en azından tekrar 30 a çekilmeli. Keşif gidenler çok daha az puan ile iki araştırmayı fullüyor. 18 bina ile Maksimum saatlik 864 odun üretebiliyoruz. Keşif gittiğimiz taktirde askeri olarak geri kalacağız. Geçen oyuna göre toplam odun üretimi saatlik 52 düşürülmüş durumda. (30-%200 araştırma:90---20-%140 araştırma:48) umarım derdimi anlatabilmişimdir cidden aşırı geriye düşüyoruz ve fark günden güne artıyor. Rica ediyorum bir çözüm bulun aksi takdirde aşırı geriye düşeceğiz ve fark giderek artacak.


Her şeyden önce şunu belirtmek istiyorum: oyunda keşif eri veya pasif üretim gitmek diye iki farklı seçenek yok. İsteyen her oyuncu bu alanlardan kendi stratejilerine göre gelişim gösterebilirler ya da her ikisini birden yürütebilirler. Bu tamamen sizin taktik ve stratejinize kalmış durumda.


Keşif erinden ilerlemek büyük avantaj. Bu avantajın var olması da istediğimiz bir şey çünkü sürekli aktif olmayı sağlıyor. Ayrıca geçen sunucuda olduğu gibi ani büyük değişikliklere bu sunucuda yapmak istemiyoruz. Bu sebeplerden dolayı bir değişiklik yapmayı planlamıyoruz.


Öneriniz için teşekkürler, devamını bekliyoruz. Şuan önceliğimiz mobil optimizasyon olduğu için yama notları paylaşmadık fakat tamamladıktan sonra sizin önerileriniz ve bizim fikirlerimizin olduğu 1.4 yama notlarını paylaşacağız. 

1 kişi beğendi

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 557

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Tamam da araştırma puanı olarak geriye düşülüyor hani. Geçen sunucuda ikisine de yoğunlaştığım için askeri olarak geri kaldım mesela.

1 kişi beğendi

yasinwsLx Çevrimdışı

Şövalye

Dinar: 288

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Köy civarindaki haydutlar bir süreden fazla aynı yerde durduktan sonra etraftaki köylere saldırı gerçekletirebilirler eğer başarız olurlarsa haritadan silinirler ve yenileri gelir ,başarılı olurlarsa köy yağmalanır.Haydutlar saldıracakları köyü en yakındaki köy olarak belirler, saldırı yapacağı zaman en yakın köye ok işareti çıkar ve uzaklığa göre sürede gider.

tartakci Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 28

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Aslında bu fikri genel sohbete birisi yazmıştı ama buraya taşımak istedim çünkü çok hoşuma gitti. Banka sistemi eklenmeli, bu sisteme faize para yatırma ve faizle kredi çekme gibi mekanikler dahil edilmeli. Kredi sınırı soyluluk derecesine veya mülk sayısına göre belirlenebilir. Böyle bir banka eklentisi ekonomiyi ciddi anlamda canlandırır ama dengesizlik yaratmamak için faiz oranlarının iyi hesaplanması gerekir. Ben haritadaki kaynaklara keşif eri yollayıp toplanılan malzemeyi satarak para kazanmaktan ziyade daha komplike mekanikler istiyorum. Tabii herkes böyle düşünmeyebilir ama banka sistemi getirildi diye öteki para kazanma yolları da yok edilecek değil sonuçta...

2 kişi beğendi

Trapper Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Saldırı hazırlığı bölümüne otomatik doldur seçeneği getirilmeli.


Haydut ve bosslara tek türden asker kullanıyorum. Ve her seferinde tüm askerleri 6 bölgeye yaymak gerekiyor gereksiz zayiat vermemek için. Bu durumda basit bir saldırı olan haydut saldırısının özellikle telefondan yapılmasını epey zor hale getiriyor. Buna çözüm olarak basit bir otomatik doldur butonunun işe yaracağını düşünüyorum. Örneğin 6 piyade seçili iken otomatik doldur butonuna bastığımızda her bölgeye 1 asker yerleştirsin. Butonun birden fazla asker tipinin seçildiği düzenlerde çalışmasına gerek yok çalışsa da herhangi bir zararı olmaz.

2 kişi beğendi

Ventrue Çevrimdışı

Köylü

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Araştırma ağacında sıraya eklediğimiz araştırmaları silemiyoruz. Köyde inşaat sırasına eklediğimiz binaları silebildiğimiz gibi araştırma sırasını da silebilsek güzel olurdu.

6 kişi beğendi

Daggfinnr Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 1070

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Üretimin artması lazım bence kaynak toplayıcılığına göre aşırı yavaş kalıyor. Aktifliği ödüllendirmek istiyorsunuz anlıyorum ama oyun başı sadece toplayıcılık kasan biri ileride diğerlerine göre çok öne geçiyor dengesizlik oluşuyor.

3 kişi beğendi

KayraHan Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Asker basma konusunda ufak çaplı değişiklik.

Asker basarken dakikada 1 tane gelen çavuşlardan 60 tane siparişi verildiğinde ilk 59 dakika hiç askerimiz olmuyor ve 60. dakikada 60 tane çavuşumuz oluyor. Benim önerim 60 dakika boyunca dakikada 1 tane eklenmeli ve 60. dakikada üretim tamamlanmalı. Bu işlemi zaten elimizle yapabiliyoruz.Sırada 1 er tane şekilde üretim komutu verdiğinizde her dakika 1 tane çavuş ekleniyor ve 6. dakikanın sonunda 60 çavuşa ulaşıyorsunuz fakat sıraya 4 tane ekleme yapabiliyoruz bu da demek oluyor ki 1 saatlik bir süreç için 15 kez sıraya asker eklemeliyiz. Bu biraz uğraştırıyor. Oyunun mekaniklerinde bir değişiklik olmayacak fakat ufak bir kolaylık olacak. İlginiz için teşekkür ederim.

3 kişi beğendi

Gatel Çevrimdışı

Çaylak

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

ordunun gideceği mesafe ve asker sayısına bağlı olarak erzak tüketimi de eklenmesi gerçekçiliği arttıracaktır. mesela 1 saatlik sefere çıkan bir 50 kişilik ordu gidiş dönüş toplamda 1000 erzak tüketebilir veya erzak miktarını biz belirlersek  ordunun savaşma gücünü etkilemesi de olabilir. örneğin 50 kişilik bir ordu için 1 saatlik seferde 1000 erzak yanında götürürse normal olsun 1000in üzerinde erzak götürülmesi ordunun hızını yavaşlatma dezavantajına karşılık daha iyi savaşması şeklinde ayarlanabilir. 1000in altında erzak yanına alırsa eğer ordu bu seferde daha hızlı gidecektir ama savaşma kabiliyetinde düşme olacaktır bu şekilde bir ayarlama yapılması güzel olabililir. bir de keşif erleri ve kervanlar için de eklenebilir bu erzak tüketimi . Erzak oyunda daha önemli bir hale getirilebilir. ayrıca sefere çıkan ordu için de yine belli miktarda altın ayırılabilir maaştan ayrı olarak çünkü gerçekte biliyoruz ki sefere çıkarmak için paranın da olması gerekiyor. kazanılan altın miktarı da aynı oranda arttırılabilir yapılacak savaştan sonra.

2 kişi beğendi

wokiee Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Bir koyden/sehirden saldiri ve kesif eri sayisina sinirlandirma getirilmeli.cok adaletsiz ve dengesiz bir sistem oluyor,bir kisi haritanin yarisini aliyor.


ekran goruntusunde ayni ayni kiside 50 saldiri var 20 kesif eri lutfen en azindan makul bir sayi yapin


1 kişi beğendi

TimurKagan Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Oyundaki bir kere görsellik iğrenç yani ufak bir çocuğun yeşil renkli resim defterine çizdiği basit evler olurya ekran aynen öyle görünüyor bina kurduğumuz alanlara da birşey yapmamışsınız birde hiçbirşey yapmadığımız bölge var ekranda orası ap ayrı iğrenç duruyor gidip travianin arka planlarına baksananiza onlar gibi birşeyler yapabilirsiniz bu konuda resim atacaktım yapamadım adam koye kusatma atiyor koyde sur yok sur olmayan koye neyin kusatmasini atiyor ki ? Kusatildiysam surun arkasinda savasmam gerekmiyormu  ? Sur dedigin yapj bir kalenin en buyuk ihtiyaci degilmi ? Hic bana siz koysunuz deme 5 k 6 k nufusa sahip bir koy daha gormedim ben onca  emek veriyorjm adam elini kolunu sallaya sallaya giriyor  iceri yakip ykkip gidiyor mantiklimk ?  Bos işlerle ugrasiyorsunuz herbir askeri birligin sur

 Uzdrinde veya sur gerisinde belli bir avantaj ve dez avantaji vardir burda yok kaldiki adam kusatma savasi atmis biz kusatmada meydan muharebesi yapiyoruz bunlari duzeltin oyun mekanigi gorselligi gelistirin 

Midoss Çevrimdışı

Baron

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Oyunaun adinın Calradya online oldugunhu hatırlatırım. Kalradyada surlu köy var mı?
1 kişi beğendi

Sancar Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Yaratıklara saldırdığımızda askerlerimiz ölürse tekrardan aynı yaratığı bulabilmemiz için ''Askerleriniz öldü'' diye gelen bildirim tıklanabilir olursa ve öldüremediğimiz yaratığa ekranı yönlendirirse güzel olur. Hatta bütün saldırılar tıklanıp yönlendirilebilir olursa da güzel olur.

Eğer yapabiliyorsanız bütün açılır pencerelerin sürüklenebilir olması daha kullanışlı olabilir.

Mobilden oynayanlar ve köy düzenini kendi zevkine göre kurmayı önemsemeyenler için tıklanıp kurulabilir alanlar eklenebilir böylece odun bölgesi gibi yer olmadığı için bina kuramayanların sorunu da düzeltilir.


Ekranı genişlettiğimizde yığınlar, yaratıklar, bossların ikonu ufak bir şekilde büyüse güzel olabilir ya da bu ikonların bazılarını gizlenebilir de olabilir, misal ben keşif eri kasmadım yığınlar pek işime yaramıyor.

Arayüz geliştirmeleri eklenebilir, elmas ile satılan farklı arayüz tasarımları veya şeffaf arayüz eklenebilir.


Profile kayıtlı binaların görüntüsünün otomatik değiştirildiği özel kale, köy ve şehir tasarımları eklenebilir, elmas ile satılabilir.

Başarım penceresi eklenebilir, hangi başarımı ne kadar tamamladığımızı ve ne kadar sonra tamamlayacağımızı görmemizi sağlar.

Oyuna simgeler eklenebilir, kişinin sahip olduğu mülkün isminin yanında gözükür veya rütbelere simge eklenir aynı şekilde mülk isminde gözükür.

Elmas ile satılan profil fotoğrafları, profil çerçeveleri eklenebilir.

Yeni oyunlara eklenen premiuma benzer oynadıkça kazanç ve çeşitli ödüller sağlayan sistem getirilebilir hediyeleri elmasla alınabilecek veya mağazada satışı olmayan nadir görsel hediyeler olabilir. Misal 1 ayda 10k kurt kesen Kurt tasarımı olan çerçeve falan kazanır, ilerlemeyi sağlayan artık ne olursa.

Oyunu aktif oynayan oyuncular için tetiklenen bufflar eklenebilir misal 100 yaratık kesti 1 saatlik saldırı hızı, 10k malzeme, 100 zırh/kılıç sattı tüccar hızı gibi bufflar gelebilir.



1 kişi beğendi

Burkut Çevrimdışı

Köylü

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Açıkçası yeni ve acemi bir oyuncuyum ama oyunda gözüme çarpan bir dengesizlik var o da kalanların alt klan açması bence bu oyunda dengesizlik ve haneler arası uçuruma yol açar yeni gelen oyuncu her zaman rahat gelişmek için puanı yüksek olanları tercih eder ve bu da rekabeti azalttığı gibi rekabet olmazsa oyunun zevki kalmayacağını düşünüyorum buna nasıl bir çözüm bulunur onu da bilemiyorum sadece bilgilendirmek istedim. 

8 kişi beğendi

yasinwsLx Çevrimdışı

Şövalye

Dinar: 288

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce


Burkut

Açıkçası yeni ve acemi bir oyuncuyum ama oyunda gözüme çarpan bir dengesizlik var o da kalanların alt klan açması bence bu oyunda dengesizlik ve haneler arası uçuruma yol açar yeni gelen oyuncu her zaman rahat gelişmek için puanı yüksek olanları tercih eder ve bu da rekabeti azalttığı gibi rekabet olmazsa oyunun zevki kalmayacağını düşünüyorum buna nasıl bir çözüm bulunur onu da bilemiyorum sadece bilgilendirmek istedim. 

Arkadaş çok haklı 10 15 ayrı klan olsa oyunun zevki daha hoş olurdu bence

4 kişi beğendi

Sancar Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Klan kurup kendine özgün rp yapmak isteyen, bu sorumluluğu almak isteyen oyuncu sayısı da az. Ben Tong, Erlik, Sabotai'dan umutluydum 2si aktif değil Sabotai da neredeyse bırakmış gibi, bu durum üzücü

Phisi Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 200

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Ben çok uğraştım açıkcası bir çok oyuncuyla iletişime geçtim.Erlik çıkar çıkmaz Birlik'i toplayabilirdik, Hatta hiç dağıtmayabilirdik, istemedik.Birlik'i ilk dağıtışımızın en önemli iki sebebinden biri oyundaki üçlü çıkmazdı

Oyunu bırakan oyuncularla iletişime geçtim.Birlik dağılınca yeni haneler kurulması için çeşitli diyaloglara girdim. 


Bunu yaparken ortak bir rp yazıp onun üzerinden gitme kararı aldık.Bildirge yayınladık ve bir Dc Sunucusu açtık.Dc sunucusuna her klanın yönetim kadrosunda 1-2 kişi davet ettik.Açık konuşacağım, bildirgeye Cennetin askerlerinden katılan oldu fakat Discorda kimse yazmadı, Imperiumdan da Rhodin ve RickGrimes katıldı onlar da pek bir şey yazmadı.Sadece Sabotai ile ben bir şeyler yazdık.(Lady Sonya Irk ve Kalradya Rp yazımında bizden fikirlerimizi ve önerilerimizi istedi, teşekkür ederiz).

Oyunun ilerleyen döneminde bu yazdığım Rplerin bazı insanların gözünde hiç bir değeri olmadığını görünce 

İster istemez bir motivasyon kırılması yaşadım.Imperium ve cennetin askerlerinin bizim gibi düşünüp oyunu renklendirmek isteyeceklerini düşünmüştüm,olmadı.


Ve oyunu bıraktım.Arada girip Dostlarım dediğim insanlara yardım yapıp çıkıyordum, derken bu savaş mevzusu yaşandı sırf ayakta durmak ve oyunun erken bitmesini engellemek için birleştik.

2 kişi beğendi

FlamesLord Çevrimdışı

Baron

Dinar: 48

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

bunu ben yazmıştım :D ve ben bu oyunda geçen swde olduğu gibi bu sw dede rp ye karşıyım ama yapan yapsın 

geçen sw de olduğu gibi bu swdede özel mesajların  paylaşılmasınada karşıyım :D

kesinlikle rp yapan kişilerin samimiyetine inanmıyorum 

adam paralı asker rp si yapıyor ismini vermiyorum sen değilsin sonra yanlış anlama adama oyunun başından sonuna kadar mesaj atıyorum adam mesajlara geri dönüş yapmıyor ve  savaş zamanı paralı asker olarak sözde tutuluyor ve bana saldırıyor 


sonra bir bakıyorum ahanda bu adam geçen sw de oynayan kişi ve eskiden düşman tarafta olan kişi madem hala düşmansın git düşman tarafa katıl ne diye rp ayağına milleti kandırıoyrsun


he elimden geldiği kadar(istemesemde role play bölümü var) forumdaki konularımı görüyorsunuz rp yapıyorum(hard rp yapamam) 



benim lafımla rp yapmaktan vazgeçtiysen ne mutlu bana :D

FlamesLord Çevrimdışı

Baron

Dinar: 48

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

tüccarlar birliği paralı askerlermiş bilmme ticaret loncasıymış oyunun başından beri yapılan şeyler 

bunun yerine herkes bir tarafa geçseydi yada tarafını oluştursaydı oyunun dengesini sağlasaydı eminolki kimse oyunu bırakmaz ve daha çok zevk alırdı diyelim hiç yoktan anlamıyorsunuz oyunu 

bakın haneler bölümüne bakın aradaki  puan farkına maalesef bu tarz durumlar yüzünden denge sağlanamadı ve  bizim oyun zevkimizi baltalandı maalesef 

rp yapmayın demiyorum tarafınızı oluşturun hane içerisinde rp yapın paralı askerlerdir tüccar loncasıdır ticaret loncası kardeşlik loncası tarzı şeyler açmayın



ve lütfen oyunun amacını okuyun

oyunun amacı belli fakat şuda değildir herkesin bir tarafa katılıp oyunu oynaması  maalesef bu durum yaşanıyor şuan bu durumda ne olur


KENDİN ÇALIP KENDİN OYNAMIŞ OLURSUN 

(zafer elde ettiğinizi düşünerek böbürlenmenize gerek yok)

bunun sorumluları belli onlar kendilerini biliyorlar umarım farkına varırlar :)