Kroisos Çevrimdışı
Ekip LideriDinar: 398
Kraliyet Dinari: 2
4 yıl önce
ErlikHanaynı türden olmayan binalar için inşaat süresi artışı kaldırılırsa daha mantıklı olur. Örneğin ardı ardına 10 ev yapan X kişisi ilk oduncusunu 11 saatte kuruyor. Bunun yerine inşaat süreleri bina türüne göre artsa daha iyi olmaz mı?
Sabit bina yerlerimiz olsa ve orada sadece tek tür binalar inşa edilebilir olsaydı daha mantıklı olurdu fakat mevcut sistemde köylerinizi istediğiniz gibi kurabildiğiniz için geneli baz alması daha uygun.
Namarie Çevrimdışı
BeyDinar: 363
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
(1)
Bu taç sistemi yerine oyuna Kral/kraliçe ünvanı kazandıracak bir bina ekleyebilirsiniz haritaya.
Haritanın ortasına bir şehir ve etrafına 2-4 kale eklersiniz. 1 hafta boyunca orada kalkan olur ve 1 hafta sonunda 24-48 saatliğine kalkan açılır ve orayı klanlar captleyip ellerinde tutmaya çalışırlar. Süre bitince oranın sahibi olan klan üyerlerine bir kaç ünvan verirler Kral/kraliçe, Mareşal, Prens/Prenses gibi
(2)
Oyuna ekstra olarak düello sistemi getirebilirseniz çok güzel olabilir. Taraflar arasında anlaşmazlıklar çıktığı zaman 2 tarafta 1 oyuncusunu düelloya çıkartır ve düellodaki oyuncular belirli sayıda askerler ile meydan savaşı atarlar.
1 saatlik kalkanı bozduğun zaman en az 30dk tekrar kalkan basamaman lazım. Yoksa saldır, kalkan aç, kalkan boz tekrar saldır ve tekrar kalkan aç olayına dönüyor ve bu resmen glitch.
GOSOZTY Çevrimdışı
VikontDinar: 370
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Bana göre oyun şuanda birkac guncellemeyle birlikte dahada iyi bir noktaya gelecek.Fakat oyunun genis kitlelere yayilmasini gerek reklamlar olsun gerekse oyuncularla olsun cok buyuk bir ivme kazanamadi.Bence bunun baslica sebeplerinden bazilari şunlar:
1-Artik oyuncular yeni fikirler yeni maceralar özgün senaryolar bekliyor.Onlara daha yenilikci oyun lazim.Calradiada ise Diger android oyunlardan pek farki yok.
2-Oyunun yapimcilari sinirli butce ve sinirli ekiple bu projeyi yonetiyor.Diger oyunlari buyuk sirketlerin yapmasi her yandan avantaj sagliyor.Kucuk butceli yapimlar bkz:(Calradia online) gibi genc girisimcilerin onunu kesiyor.
3-Oyuna baya bi zamandir buyuk bir guncelleme gelmiyor.Ancak adminlerin 1 Ekim tarihinde Calradia icin buyuk bir guncelleme,dengeleme ve optimizasyon getirileceği biliniyor.Bu guncellemenin detaylari aciklaninca oyun hakkindaki bazi dusuncelerim degisebilir.Benim bildigim en son ırklar guncellemesi geldi.Sonrasinda pek buyuk bir guncelleme soz konusu degildi.
4- Ekimde gelecek olan guncelleme(eger basarili bir guncelleme olursa)ile birlikte guzel reklam yapilip(bunlar oyun sayfalarinda,Facebook vb platformlarda) oyunun adini duyurursa guzel bir yukselis yakalayacaktir.
5- Calradianin en buyuk sorunu oyuncu kitlesinin az olmasi bunuda yukarida bahsettigim nedenlerden kaynakli zaten.Bunu umarim guncelleme ve reklamlarla cozersiniz
GOSOZTY Çevrimdışı
VikontDinar: 370
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
yasinwsLx Çevrimdışı
ŞövalyeDinar: 288
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
Oyunun oyuncular arası ticaretini güçlendirilmesi gerekiyor. Bunu nasıl yapabiliriz örneğin özel bir bina olur o binada zırhlara, kılıçlara özellikler ekleyelim ve bunuda bina seviyesine göre eklenen özelliklerin etkisini arttırarak destekleyelim.Örneğin benim 200 zırhım var bunun hepsinle şovalye yapmak yerine 100 ünü saldırı zırhı yapıyorum diğer 100 ünü savunma zırhı yapıyorum savunma şovalyelerimi savunmaya kullanıyorum saldırı şovalyelerimide saldırıya kullanıyorum.Bu şekilde sadece ordu sayısına bağlı kalmayız ve oyunumuz daha iyi şekillenir.Peki bu nasıl oyuncu arası ticaretini güçlendirecek ? Bu sorunun cevabı için de binamıza geri dönüyoruz.Evet bina seviyemiz yaptığımız materyallerin statlarını etkiliyecek fakat hepsini aynı şekilde etkilemeyecek.Örneğin zırh bölümünde 2 tane dal var saldırı ve savunma ben bunların arasından saldırı dalına yöneliyorum ve benim yaptığım saldırı zırhları + 50 atak sağlıyor x kişiside savunma dalına yönelmiş ve yaptığı zırhlar + 50 savunma ekliyor.Şimdi benim yaptığım saldırı zırhları iyi fakat savunma zırhlarım zayıf bu açığı nasıl kapatıcağım tabii ki savunma dalına yönelmiş x kişisinden savunma zırhları alıcağım.Böylelikle hem ticareti güçlendireceğiz hem savaşları şekillendireceğiz hemde oyuna yeni başlamış birinin şovalyesi ile oyunda ustalaşmış birinin şovalyesi farklı olacak.Burda sadece 2 daldan örnek verdim fakat daha çok çeşitlendirilebilir örneğin yağmaya özel zırh, ordu hızına özel zırh, haritada çıkan canavarlara özel zırh vb.
ErlikHan Çevrimdışı
VikontDinar: 557
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
Mülkü fetheden birlikler mülkten geri dönmemeli.
ErlikHan Çevrimdışı
VikontDinar: 557
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
Tamamdır, çoğunluğun aynı fikirde olduğuna eminim.
yasinwsLx Çevrimdışı
ŞövalyeDinar: 288
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
Oyun içi etkinlikler çeşitlendirilsin örneğin %50 odun artışı bonusu gibi etkinlikler değilde haritada yeni birlikler oluşur o birlikleri kesenlere özel jeton gibi bir şey verir onlarla da özel bir mağaza olur orada çeşitli eşyalar alırız gibisinden etkinlikler yapılırsa daha hoş olur.
Salih_Han Çevrimdışı
AyanDinar: 250
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Oyuna
imkanlar dahilinde “kahraman” sistemi
eklenebilir..Kahramanın hem kendi güç değerleri olabilir hem de orduya bonus
değerler verebilir.Oyun belli dönemlerde rutin sıkıcı hale geliyor. “Kahraman
geliştirme” misyonu oyuncuları oyunda daha
aktif hale getirebilir.
Kahraman
oyunda belli seviyeye gelen herkese bina ve/veya araştırma sayesinde
verilebilir. Ya da kimseye verilmez; büyük savaşlarda belli oranlarla random
olarak doğabilir.
Kahramanımız
girdiğimiz savaşlarda deneyim puanı alarak gelişebilir. Araştırmalarla
gelişebilir yahut ekipman sistemiyle geliştirilebilir.Ekipman veya ekipman
parçaları boss lardan ,canavarlardan vs. random olarak düşebilir.
Kahramanımız kaybettiğimiz savaşta yaralanabilir bu durumda belli bir süre
savaşlara katılamaz.Ya da ölebilir bu durumda da belli şartlarla tekrar
diriltilebilir..
Kahraman konusu tam bir “derya” .Oyuna yeni bir amaç
ve heyecan katabilir.Savaşlar daha öngörülemez daha çekişmeli hale gelebilir..Online
süremizi arttırabilir…
Kroisos Çevrimdışı
Ekip LideriDinar: 398
Kraliyet Dinari: 2
4 yıl önce
"Kahraman" mekaniğini oyuna eklemek her zaman aklımızda ve neredeyse biz de sizle aynı şekilde düşünüyoruz. 1.5'te umarım ekleyebiliriz.
yasinwsLx Çevrimdışı
ŞövalyeDinar: 288
Kraliyet Dinari: 1
4 yıl önce
Kahraman mekaniği oyuna eklenirse eğer kahramanı güçlendirme sistemi ekipmanlar ile yapılmalı bu ekipmanlarıda patronlardan düşen bir kutudan veya tüm oyuncuları etkileyecek ve zaman kısıtlaması olan bir görev ödülü de olabilir.
GOSOZTY Çevrimdışı
VikontDinar: 370
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Calradia Online'a 1.5 guncellemesi bittikten sonra bence Ingilizce dil destegi getirilerek daha fazla oyuncu kitlesine hitap etmesi saglanabilir.Gerek oyuncu bakimindan gerekse statu bakimindan artilarinin olacagina inaniyorum.2. olaraktan egiticilerin daha detayli olmasini yeni oyuna baslayan kisiye nerden ne yapilacagini uzun vadede anlatilmasi hem yeni oyuncu icin fayda saglayacaktir hemde oyunun oynanabilirligini artiracaktir.
Vizima Çevrimdışı
SoyluDinar: 65
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Oyunda elmasla araştırma ağacı sıfırılma gibi bir özellik gelebilir aslında yeni başlayanalar bazı geliştdiği şeylerden pişman olunca geri dönüşü olmuyor o yüzden böyle bir sistem gelebilir.
Vizima Çevrimdışı
SoyluDinar: 65
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Oyuna komutan mantığı da gelebilir piyade komutanı, süvari komutanı, kuşatma ve savunma komutanı tarzında bu komutanlar sadece bir birliği komuta edebilir mesela 20 çavuş 20 zırhlı piyade varsa ve 1 komutanın varsa 2 birlikten birisine ataman lazım tarzında bu her birim için saldırı ve savunma gücü artışı verebilir. Bunlara seviye gibi bir şey de getirilebilir.
Kroisos Çevrimdışı
Ekip LideriDinar: 398
Kraliyet Dinari: 2
4 yıl önce
VizimaOyunda elmasla araştırma ağacı sıfırılma gibi bir özellik gelebilir aslında yeni başlayanalar bazı geliştdiği şeylerden pişman olunca geri dönüşü olmuyor o yüzden böyle bir sistem gelebilir.
Oyun sonuna doğru üretimleri tamamen iptal edip askeri araştırmalara yönelme seçeneği ortaya çıkar ki bunun olmasını istemiyoruz.
Vizima Çevrimdışı
SoyluDinar: 65
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Doğru onu düşünmemiştim
emparatoor Çevrimdışı
BeyDinar: 205
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Daggfinnr Çevrimdışı
SoyluDinar: 1070
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Oyuna hem web tarafında hem de mobil tarafta sesli bildirimler eklenebilir.
Salih_Han Çevrimdışı
AyanDinar: 250
Kraliyet Dinari: 0
4 yıl önce
Mobildeki reklamlar en azından premium paketi alanlardan bari kaldırılsın...Ayrıca savaş zamanı vs.aniden reklam çıkması olumsuz durumlara yol açabilir malum savaşlarda saniyeler çok değerli çünkü