Giriş yap
Kayıt Ol
Taverna Bülteni
EK - Oyuncunun Merkezi Kurallar

reosta Çevrimdışı

Köylü

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Kervan mal taşıma kapasitesini arttıran bir araştırma gelebilir

2 kişi beğendi

reosta Çevrimdışı

Köylü

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Oyunda tüccar olmak bir yerden sonra para kazanmanızı çok zorlaştırıyor.Oyunda ticaretin iki yolu var.1.si bir şehirden ucuza alıp diğer şehire pahalıya satmak.2.si Haydut-Kaçak kesip yeşil sandık kasmak.1. seçenek bir yerden sonra çok az para kazandırmaya başlıyor ve zaman kaybı oluyor.2. seçenek ise tamamen şansa bağlı hem senin yakınında doğmalı hemde yeşil sandık çıkmalı bu iki ihtimalde insanı baya bayıyor.Benim önerim ise oyun ticaretinin daha çeşitli hale gelmesi.

Kroisos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 398

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

Ticaretin daha çeşitli hale gelmesi derken ne kastediyorsunuz? Bunu biraz açabilirseniz değerlendirebiliriz.

Midoss Çevrimdışı

Baron

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Gönderdiğimiz orduyu geri çağırabilmeliyiz
Ekleme: ayrıca inşaat sürelerinin 24 saati geçmesi pek hoş değil keşke maksimhm 24de sabitlense


2 kişi beğendi

Kroisos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 398

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

İnşaat sürelerini azaltan araştırmayı bunun için ekledik. İlgili araştırmayı tamamlamanız halinde inşaat süreleri %50 azalacaktır.
2 kişi beğendi

Ikadios Çevrimdışı

Genel Forumlar Lideri

Dinar: 3048

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Klanlara "liderliği devretme" seçeneği eklenmeli, bir oyuncu klandan ayrıldığında yeni bir klana katılmadan önce belirli bir süre beklemeli.

1 kişi beğendi

LordVenedik Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 82

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Şehir ve kalelerin isimleri değiştirilebilse daha iyi olur RP için.

LordVenedik Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 82

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Satın alınabilir çerçeveler
1 kişi beğendi

LordVenedik Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 82

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Köy kale ve şehir görünümleri
1 kişi beğendi

Cerci Çevrimdışı

Bey

Dinar: 25

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Ordu hızı araştırması %200 yerine %100 olarak değişmeli.

 

1 kişi beğendi

GOSOZTY Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 370

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

bence haritanin en ortasina kocaman bir sato gelsinoraya sahip olan klan ,oyun lideri olsun.haritanin base'i olsun.oraya sahip olanlar artidan bonuslar kazansin

1 kişi beğendi

yasinwsLx Çevrimdışı

Şövalye

Dinar: 288

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Mantıksal olarak saçma olabilir ama ticareti çeşitlendirmek adına sandıklardan çıkan bonusların ticareti olabilir. 

Majist Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Sıralamaların açılımı gelsin mesela,  yani çifti sıralması ne abi ne demek yani  türkçe bilmeyen birisi gibi  izliyorum  böyle na nalmaa geliyor diye

Algos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 300

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Majist

Sıralamaların açılımı gelsin mesela,  yani çifti sıralması ne abi ne demek yani  türkçe bilmeyen birisi gibi  izliyorum  böyle na nalmaa geliyor diye



Buradan bakabilirsiniz.

2 kişi beğendi

Midoss Çevrimdışı

Baron

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

N/A

Tamerlane Çevrimdışı

Diğer Bölümler Bölüm Lideri

Dinar: 625

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

ben oyun içi profillerimizde daha fazla seçeneğinde görünmesi için
slogan bölümü ve klan bilgisi Role Play bölümleri paylaşmak için link koyma seçeneği eklenmeli.
böylelikle foruma sürekli tık da alırız.

2 kişi beğendi

yasinwsLx Çevrimdışı

Şövalye

Dinar: 288

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Yağma yiyen köylerde bazı binalar yıkılabilir ve oyuncu girip tamir etmedikce üretime kapalı durur. Bu şekilde afk hesapları 2. üretim yeri gibi sürekli yağmalayanların önüne geçmiş olursunuz

3 kişi beğendi

TongYabgu Çevrimdışı

European Kingdoms Bölüm Lideri

Dinar: 1504

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Premium olarak;

*1 defaya mahsus ikinci köyü kurmadan önce ışınlanma olabilir.

*kale ve şehirlerde ki gibi hazır ordular satılabilir.(haftalık sınır ile)

*Karşı istihbarat olabilir. Alındığı zaman(istenilen süre kadar gibi) casuslanmayı önleyebilir. Yani gelen casuslar hiçbişey göremeden geri gidebilir.


Normal olarak;

*Gün içerisinde herhangi bir saatte random olarak başlayan çok kısa bir süre içerisinde(5er 15ser 30ar 60ar dk gibi) en çok belirlenen bir asker çe şidinden basma/en fazla yağma/en çok capulcu kurt vs kesme etkinlikleri olabilir.(süre ve zorluk derecesine göre onur/altın/sandık verilebilir)

*Özel etkinlik olarak  haritanın ortasında ve adelet kapsamında herkese 60 dk uzaklıkta çok kuvvetli bir boss a en çok hasar verme/kesme etkinliği olabilir.(Sağlam ödüller ile 30 k onur 20 k altın gibi)

3 kişi beğendi

Tamerlane Çevrimdışı

Diğer Bölümler Bölüm Lideri

Dinar: 625

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

fetettiğimiz kale ve şehirlerde de köye giriş ekranı gibi içeri giriş olabilir. ve sadece belirtilen şeyleri belirtilen yerlere inşa etme seçenekleri olsa. iyi olurdu.
1 kişi beğendi

Ventrue Çevrimdışı

Köylü

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Merhabalar , ben aranıza yeni katıldım ve bu ilk mesajım olucak. Web tabanlı browser strateji oyunlarını seven ve çok fazla zaman harcayan biri olarak öneri sunmak istedim.


1. Oyuna yeni başladığımda her strateji oyununda olduğu gibi hemen üretim binalarını dikmeye başladım fakat oyuna kayıt olmadan önce rehber bölümünü detaylıca okumuş olmama rağmen oyun sohbetinde de bunun sıkca tekrarlandığı görev almadan bina dikmek hatasını bende yaptım. Bunun için bir önerim olucak. Köylü veya Özgür ssoyluluk seviyesine ulaşana kadar diktiğimiz binaları yıktığımızda bize %100 veya %50 hammaddeyi geri verebilir. Bu çoğu yeni oyuncuyu oyunun başında aynı binadan gereksizce 2. yi dikmekten kurtarır.


2. Oyunun haritası çok büyük fakat bir yere yerleştikten sonra haritaya dağılmak veya diğer taraflara gitmek imkansıza yakın. 2. köyü uzağa atmaya çalışsan 40k altın istiyor . Oyuna elmas karşılığı 30 gün veya 60 günde 1 defa kullanılmak üzere (sömürülmesin diye) köyü taşımak gelebilir. Bu şekilde isteyen kişiler köyünü taşıyabilir.


3. Oyuna casusluk sistemi ekleyebilir. Keşif erini casus olarak kullanabiliyorsun fakat sadece asker bilgisini öğrenebiliyorsun. Daha detaylı bir casusluk yapılabilir. Bunun için bina eklenebilir ve oradan casus üretebiliriz aynı şekilde o binanın seviyesi yükseldikce casusun başarılı olma seviyesi azalabilir.


4.Oyuna ticaret sistemini daha kazançlı hale getircek bir araştırma eklenebilir. Bu şekilde şehirlere satılan ürünlere extra % + bonus eklenir. Aynı şekilde bu bonus x şehirinden y şehirine mesafe uzadıkça artabilir. Bu şekilde ticaret sistemi hareketlenebilir.


5. Oyuna çeşitli ırklar eknebilir. Bu ırklar çeşitli bonuslara sahip olabilir. Ticaret , Üretim , Toplama , Savaş konusunda bazı bonuslar eklenebilir. Bu şekilde oyun biraz daha stratejik hale gelebilir.


6. Oyuna Calradia Gazetesi eklenebilir. Bu gazeteye inşaat kısmından bina dikerek ulaşabiliriz. Son olaylar kısmı bu gazete aktarılabilir ve çeşitli görsel şeylerle süslenebilir. Bu gazetede oyunda yapılıcak etkinlikleri de duyurabilirsiniz. Yine aynı gazeteden oyun içi istatistikleri öğrenebiliriz. O an için kaç kişi online , toplam ne kadar hesap mevcut vs vs.


7. Şuanki oyunda henüz klanlar kurulmadığı için aşağıda yazdıklarım oyunda ekli mi bilmiyorum bu yüzden ayrı bir parantez açmak istedim.


 -Klanlar birbirine resmi olarak savaş açabilir ve bu gazetede yayınlanabilir.

 -Klanların savaş açması belli bir altın ister ve bu klan kasasından karşılanır. Klanlar savaş halindeyken bazı bonuslar kazanabilir.

 -Klanlar arası savaşı bitirmek için yenilen taraf kazanan tarafa klan kasasından bir bedel ödeyerek savaşı bitirebilir ve belli bir süre o klan koruma alabilir.

 -Klanların seviyeleri olabilir. Seviye arttıkça çeşitli bonuslar kazanılır. Oyuncu klanda aktif şekilde oynadıkca bu bonuslardan yararlanabilir aynı şekilde klanına sadık    kaldıkca klan seviyesine bağlı olarak onur puanı kazanabilir. Bu şekilde üyelerin klanlara daha sadık kalması sağlanabilir.

6 kişi beğendi