Giriş yap
Kayıt Ol
Taverna Bülteni
Yeni Proje Kurallar

Süvariler Ve Cennet

Mastic Çevrimdışı

Baron

Dinar: 3240

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

Şan yarışı ve Rindyar, Narra ve Shariz şehirlerindeki toprak butunlugu sebebi ile ''Savaş Açıyoruz''



7 kişi beğendi

Saladin Çevrimdışı

Baron

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

https://forumtaverna.com/bolum/CalradiaOnline/Role_Play/konu/BUGUN_SAVASACAGIZ

Mastic Çevrimdışı

Baron

Dinar: 3240

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

https://www.youtube.com/watch?v=7lwJOxN_gXc


Süvariler geliyor, goblinler hazır olsun ezilmeye

1 kişi beğendi

TongYabgu Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 458

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

İKİYÜZDOKSANBEŞ ATLI AKINLARDA 

ÇOCUKLAR GİBİ ŞENDİK


İKİYUZDOKSANBEŞ ATLI O GÜN 

NAZGULU YENDİK

2 kişi beğendi

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 1059

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

Uhhun'da ölen sayısı 1000 i aştı, kaleyi fethedene 100 zırh hediye.

3 kişi beğendi

TongYabgu Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 458

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce


ErlikHan

Uhhun'da ölen sayısı 1000 i aştı, kaleyi fethedene 100 zırh hediye.

Kendi içimizde fethetsek ? 

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 1059

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

200 zırh, 200 kılıç.

1 kişi beğendi

TongYabgu Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 458

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

ErlikHan

200 zırh, 200 kılıç.

Woov. Tamamdır ben bi tur bineyim o zaman 

1 kişi beğendi

NumberSeven Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 45

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

İsteyene zırh kılıç mızrak yay atılır. Sonuçta Uhhun önemli ''ehuehuehu''

ErlikHan

Uhhun'da ölen sayısı 1000 i aştı, kaleyi fethedene 100 zırh hediye.

1 kişi beğendi

ibrahimbey Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

Narra için biraz hızlı bir düşüş oldu :d

1 kişi beğendi

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 1059

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

TongYabgu

ErlikHan

200 zırh, 200 kılıç.

Woov. Tamamdır ben bi tur bineyim o zaman 

Canın sağolsun abi:))

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 1059

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

ibrahimbey

Narra için biraz hızlı bir düşüş oldu :d

Günlük 2500 şan puanı için toplamda 2500+ kayıp verdiniz, aynen çok hızlı oldu...

ibrahimbey Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

ErlikHan

ibrahimbey

Narra için biraz hızlı bir düşüş oldu :d

Günlük 2500 şan puanı için toplamda 2500+ kayıp verdiniz, aynen çok hızlı oldu...

 Güzel savundun tebrik ederim. Ama sana saldıran ben değildim hele ben bi saldırayım da gör bakalım duruyor mu orası

TongYabgu Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 458

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

ibrahimbey

Narra için biraz hızlı bir düşüş oldu :d

Koca şehri alıp göççük kaleyi alamamakta atımın yemine yetmez

Rhodin Çevrimdışı

Şövalye

Dinar: 20

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

Kılıçlar çoktan çekildiğine göre Lord Venedik meşhur sözünü söylemiş olmalı ..


" Gece karanlık ve dehşetle dolu "

4 kişi beğendi

ibrahimbey Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce


TongYabgu

ibrahimbey

Narra için biraz hızlı bir düşüş oldu :d

Koca şehri alıp göççük kaleyi alamamakta atımın yemine yetmez

Merak etme yarın ben bizzat ilgilenicem senin şehrini aldığım gibi o kaleyi de alacam

1 kişi beğendi

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 1059

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

ibrahimbey


TongYabgu

ibrahimbey

Narra için biraz hızlı bir düşüş oldu :d

Koca şehri alıp göççük kaleyi alamamakta atımın yemine yetmez

Merak etme yarın ben bizzat ilgilenicem senin şehrini aldığım gibi o kaleyi de alacam

Bekleriz, askerlerinin ailesine şimdiden iyi niyetlerimi ilet.

TongYabgu Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 458

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

ibrahimbey


TongYabgu

ibrahimbey

Narra için biraz hızlı bir düşüş oldu :d

Koca şehri alıp göççük kaleyi alamamakta atımın yemine yetmez

Merak etme yarın ben bizzat ilgilenicem senin şehrini aldığım gibi o kaleyi de alacam

Sen benim şehrimi alıp benim sakalımı kestin ben hepinizi alıp kolunuzu kanadınızi kesicem. Kim neyi merak ediyor üze tengri zaten bilir. Kendi küçük cennetinizi kızıl tamuya çevirince atam Cengiz Hanın ayaklarını öpenler gibi olmazsınız umarım.

3 kişi beğendi

Feodras Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

Mastic

https://www.youtube.com/watch?v=7lwJOxN_gXc


Süvariler geliyor, goblinler hazır olsun ezilmeye

ork kanka onlar ://

Vizima Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 65

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

Kuzey!

1 kişi beğendi

Saladin Çevrimdışı

Baron

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

1 yıl önce

adam olamamışın vizima..

Vizima

biz de kuzeyliler olarak cennetteki kadınlara hallenediyoduk

3 kişi beğendi