Giriş yap
Kayıt Ol
Taverna Bülteni
EK - Oyuncunun Merkezi Kurallar

Tüm Hanelere Uyarı!

Kroisos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 398

Kraliyet Dinari: 2

5 yıl önce

Bildiğiniz üzere 1.2 Hakim yamasını başarıyla tamamladık ve şimdi 1.3'ün fikirsel aşamasındayız. Kesin eklemeyi düşündüğümüz temel özellikleri belirledik. Bunlardan biri de "ZAFER". Bu sebepten dolayı tüm hanelerin klanlarını şimdiden uyarma gereği duyuyoruz.


Hali hazırda oyunda mevcut halde bulunan şan mekaniyle bağlantılı olacak olan yeni özellik eklendiğince manuel olarak birkaç aşama ilerletebiliriz. Bunun anlamı bazı hanelerin eğer yeterli şan puanına sahip değilse dağılabileceğidir. Şimdilik oyun gidişatı açısından yeni özelliğin eklenmesiyle ilk dörtteki haneyi bir sonraki yarışın içine dahil etmeyi planlıyoruz. 


Şu sonuçlarla karşılaşabilirsiniz:


  • Klanınızın bulunduğu hane eğer şan yarışının dışına itilmişse haneden atılabilirsiniz. 
  • Şan puanları sıfırlanabilir.
  • Şan puanları sıfırlanırsa sıralamadaki haneler üstünlüğüne göre çeşitli bonuslar alabilir.

Görüşlerinizi bekliyoruz.
Anlayışınız için teşekkür eder, iyi oyunlar dileriz. 

6 kişi beğendi

Vizima Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 65

Kraliyet Dinari: 0

5 yıl önce

Güzel bir özellik fakat oyundaki Roleplay i öldüreceğini düşünüyorum çünkü bazı oyuncular şuan şan puanının bir özelliği olmamasına rağmen şan yarışına girişiyolar sebepsiz yere saldırıyolar eğer bu mekanik gelirse herkes herkese sebepsiz yere savaş açar ve oyunda küçük oluşumlar olmaz.

1 kişi beğendi

Saladin Çevrimdışı

Baron

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

5 yıl önce

Savaşlar çoğalacak benim anladığım kadarıyla güzel..
2 kişi beğendi

FlamesLord Çevrimdışı

Baron

Dinar: 48

Kraliyet Dinari: 0

5 yıl önce

bekledğim özelik gelldi kanlarımız boşa akmayacak!
2 kişi beğendi

rooney Çevrimdışı

Baron

Dinar: 109

Kraliyet Dinari: 0

5 yıl önce

Güzel oldu

aetra Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

5 yıl önce

Şan puanlarının sıfırlanması mantıklı olur, oyunda eskiden var olan ama dağılıp diğer hanelere katılan üyelerin biriktirdiği puanlar boşta duruyor, ziyan oluyor. Ya herkesin puanı bulunduğu haneye gitmeli ya da sıfırlanmalı. Bunun dışında oyunda yeteri kadar hane bulunmadığı için mantıklı olduğunu düşünüyorum.
1 kişi beğendi

KiraDesu Çevrimdışı

Özgür

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Bir kaç öneride bulunucağım bu önerileri gerçekleştirebilirseniz oyununuz inanılmaz tadından yenmez olucaktır.

1-)Bir strateji oyununda en çok aradığım şey coğrafik konum için savaşlardır.Çoğrafyayı ve çoğrafik konumu çözümlemek bir strateji oyuncusu için en önemli etkenlerden olduğunu düşünüyorum.Bu düz haritayla en iyi konum köşeler oluyor onun harici etrafının dost mu düşmanla mı çevrili olduğunun önemi kalıyor sadece.Ama harita şekilli olursa içinde nehir , orman ve dağ gibi görüntüler olursa ayrıyeten örneğin kişi birliklerini sudan ya da dağ gibi yerden geçirmeye çalışırsa hızı düşer gibi mekanikleri eklemeyi başarabilirseniz tam anlamıyla bir strateji savaşı dönebilir.

2-)Savaş tansiyonu mekaniğinin gelmesi çok mühim.Örneğin sürekli savaştığımız klanlarla ya da kişilerle direkt barış yapamamalıyız savaş tansiyonumuz artsın ve bu tansiyonu geçirebilecek şey ise iki tarafın diplomatlarının günde yaptığı kongreler ve konuşmalar olsun.Bu diplomatların atıyorum saatte çözdüğü 5 dava olur savaş tansiyonu ise 800 davalık bir puana tekabül eder bunu geçirene kadar zaman geçer felan.

3-)Savaş taktiklerini geliştirmek adına asker depolayabileceğimiz mağralar , kamp alanlar vesaire olur.Buralardan ikinci ve gizli saldırılar yapabiliriz.Hatta yapabilirseniz oyuna keşfetmeli harita mekaniği getirirsiniz.Haritayı başlangıçta tamamen göremezler ve böylece bu 3. maddenin önemi artar.

Axrinn Çevrimdışı

Baron

Dinar: 300

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Şan puanı klanda olmalı ve o klan bulunduğu haneden ayrılınca otomatik hanedende silinmeli
2 kişi beğendi