Giriş yap
Kayıt Ol
Taverna Bülteni
EK - Oyuncunun Merkezi Kurallar

GOSOZTY Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 370

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Discord sunucusuna yeni bir bölüm eklenip oyundan kim engellenmiş,kim susturulmuş herkese duyurulması gerekıyor
3 kişi beğendi

TongYabgu Çevrimdışı

European Kingdoms Bölüm Lideri

Dinar: 1504

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Tüccatlar icin çift yönlü ticaret yapılabilir. Giderken x odun satıp gelirken y taş getir şeklinde.(bonus şeklinde de olabilir bu)

                                                                                


Envantere eklenen sandık vs gibi ödüllere ordu bakım masrafını düşürmek eklenebilir. 

                                                                                


Birlik hareketleri sayfasında ki görev/hedef/süre/toplam/durum sütun başlıklarına tıklayarak hareketlerin sıralamasına seçilen başlığa göre sıralayabiliriz. Durum'a tıklayınca gidenler üstte gelenler altta tekrar tıklayınca gelenler üstte gidenler altta veya süreye tıklayınca azdan çoğa yada çoktan aza gibi gibi.

                                                                                


Orduya moral eklenebilir. Kazanılan her savaş morali arttırıp kaybedilen her savaş azaltır. Böylece orduya saldırı, savunma ve hız bonusu kazanabilir/kaybedebiliriz. Taverna veya han gibi bir bina üzerinden de belirli saatler için veya bazıları mağlubiyete kadar kalıcı olacak şekilde  dinar karşılığında ordunun moralini arttırcak rus/ukraynalı/çinli kızlar tutulabilir.

 

Ayrıca köy ekonomisi sistemine ordu maaşlarına x1 x2 x3 şeklinde moral arttırıcı eklenebilir.


Sonuçta morali yüksek olan bir ordu hem daha hızlı hareket eder hem daha fazla saldırı/savunma bonus puanına sahip olur, ya da tam tersi..

3 kişi beğendi

AlpagU Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 490

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Bence Premium getirileri yetersiz .

Sıralama ve mülk görünümü tamam çok iyi ama sıralama ileriki zamanlarda cazibesini yitiriyor. Sadece mülk görünümü için de premium yetersiz gibi.

En azından %5 üretim bonusu gibi bir ekleme yapılabilir . Böylece premium daha cazip bir hale getirilebilir.

1 kişi beğendi

emparatoor Çevrimdışı

Bey

Dinar: 205

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Mücadele bileti serisi bittikten sonra çok işlevsiz kalıyor malesef bitiminden sonra kaybolsa yada çok daha küçük ödüllerle devam etse daha iyi olabilir.
2 kişi beğendi

AlpagU Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 490

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Saldırı ve savunma raporlarında saldıran ve savunan birimin konumuna ulaşılabilinse faydalı olacağını düşünüyorum .

Zira başarısız saldırılarda npcnin yerini bulamıyorum en azından kontrol eder kesilmemisse tekrar bir atacak yaparım.

3 kişi beğendi

Tamerlane Çevrimdışı

Diğer Bölümler Bölüm Lideri

Dinar: 625

Kraliyet Dinari: 2

3 yıl önce

oyunda rekabet ortamı için tarafsız admin müdahalesi ve öngörülemez olaylar olması şart. mini bildirimlerle örneğin ;


doğal afetlerle (yaşanan sel yüzünden aterna şehrinde kule yıkıldı.!) (deprem yüzünden lider köyünde 5 köylü öldü bir ev kapasitesi bir gün kullanılamaz)


siyasi olaylarla ( ihanet yüzünden köy vergisi ve bağlılık azaldı, falanca sayı kadar piyade orduyu terketti!)


onur ve merhamet seçenekleri (bannerlord) düşük puanlı köylere saldırırken sadece onur değil askeri puanların düşmesi. (şovalye gücü yarıya düşer)


Ordu morali sistemi ( haydut kesmek morali arttırır. aynı ırktan yağma moral düşürür. sürekli savaş hali ordu gücünü zayıflatır diplomasiye yönlendirir)

1 kişi beğendi

LordVenedik Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 82

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Kullandığımız taktikle geliştirmek istediğimiz taktiği farklı seçebilsek çok güzel olur.

2 kişi beğendi

Mentto Çevrimdışı

Bey

Dinar: 252

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Savaş Özeti Önerisi


Bu sayede bir savaşın tüm kısımları görülebilir.

3 kişi beğendi

Mentto Çevrimdışı

Bey

Dinar: 252

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Klan Yönetimi Önerisi 



Malum artık klanlarin bağış ile belli seviyeleri var ve devret seçeneği ile diğer üyelerin oyuna devam edebilmesine olanak sağlamış olur.


Şehir ve Kale yönetimi; Mülkleri kimin yöneteceği hakkinda verilen kararlar ile ilgili.


Araştırma; Üyelerin hangi araştırmaya yatkın olduklari ve detaylar 


Aktif üyeler ; Hangi üyelerin aktif olarak oyunda olduğu anlık olarak görülebilir.

3 kişi beğendi

LordVenedik Çevrimdışı

Onursal Üye

Dinar: 82

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Çıkan pmc ve boss sayısı arttırılırsa güzel olabilir.

1 kişi beğendi

Mentto Çevrimdışı

Bey

Dinar: 252

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Hane Yönetimi Önerisi 




Hane içerisinde ki bir adayın Haneyi yönetmek için aday olması 


Üyelerin Hane seçimlerinde oy vermesi 


Hane atmak için ise en az Hane sayısının Yarısı kadar oy verilmesi 


Böylece Hane içi demokrasi yi geliştirebilir. 


Ayrıca Haneden ayrılmak istemeyen klanlar için bir çekişme ortamı olur. 


Ayrıca Hane Mareşali ve Diplomatı da yine oylama ile seçilebilir.

2 kişi beğendi

Mentto Çevrimdışı

Bey

Dinar: 252

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Klanlarin şehirler üzerinde hak iddia etmesi(Claim)



 

Klanlarin belli kurallar çerçevesinde Şehirlerde ve Kaleler üzerinde hak iddia etmesi ve böylece niyetinin diğer oyuncular tarafından bilinmesi 


Hak iddia edebileceği şehirler ve Kalelerin belirlenmesi 


Süre sınırı 


Savaşa daha fazla aktiflik getirmesi amaçlanmaktadır.

4 kişi beğendi

Mentto Çevrimdışı

Bey

Dinar: 252

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Casus Mekaniği Geliştirmesi



Bu gelişmeler casus mekaniğinin keşif erinden alınarak bağımsız hale gelmesini sağlar.


Bir yeni bina ve araştırma eklenmesine olanak sağlar. 


Casusların savaşlarda ve bilgi almada kullanılmasını sağlar. 


Ilerleyen dönemlerde erzak ile birlikte içki eklenmesine olanak sağlar. 


Role Playe uygun roller seçilmesine yardımcı olur. ( Gizli el) vb. 

3 kişi beğendi

zeki_ilker_er Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 1248

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Mesela Kültürlere  özel asker getirile bilir 


kuzeylilere barbar(piyade)

kelle avcılarına kelleci reisi (atlı birlik)

Batılılara düellocu veya arbaletci (piyade)(menzilli)

Yerlilere Millis ( daha ucuz daha hızlı eğitilen ve kalabalıkken güçlü olan bir birlik olabilir )

Göçebelere atlı okçu (  menzilli)

Güneylilere memlük askeri (kara ,atlı, yaycı dan biri olabilir

2 kişi beğendi

Ikadios Çevrimdışı

Genel Forumlar Lideri

Dinar: 3048

Kraliyet Dinari: 1

3 yıl önce

Bildirim ekranındaki savaş ve birlik filtreleri birleştirilip birlik filtresi yerine inşaat filtresi oluşturulması daha güzel olur bence

2 kişi beğendi

emparatoor Çevrimdışı

Bey

Dinar: 205

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

 Süre konusundan ciddi sorunlar var bence İkinci üçüncü köylerim birinci köyümden daha fazla binaya sahip.

 Bina inşa alanı tamamen doldu kurulacak yer yok dolayısıyla biran önce gelişmenin bir mantigida yok bina kurulacak alan kalmayınca herkes eşit puana güce sahip oluyor hızlı gelişmek gereksiz kalıyor. Her binanın kendi içinde bağımsız inşaa sureleri olsa belki daha iyi olur.

 Herkes prens olunca prens olmakta mantıksız en azından Onur altına çevirilebilecek bir sistem olmalı yada prenslik sonrası geçirilen süreye göre ekstralar olabilir.







3 kişi beğendi

zeki_ilker_er Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 1248

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

oyuna yeni mülkler getirile bilir daha fazla kale veya şehir

zeki_ilker_er Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 1248

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

yeni binalar onur kazandıran mesela

zeki_ilker_er Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 1248

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Onuru Altına çevire biliceğimiz yerler gelebilir veya köyümüzün dış görünüşünü değiştirebiliriz elmasla alınabilir paket olarak
1 kişi beğendi

UltimTurner Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 0

Kraliyet Dinari: 0

3 yıl önce

Merhabalar, RP'de ki bitme olayından sonra Yönetimin yeni bir sonlu RP'ye sıcak bakmadığını öğrendim.

RP'nin bir sonu olsada bence oldukça eğlenceli, bazı sonuçlar öngörülememiş ve bu öngörülmemiş sonuçar

Yüzünden oyunun sonu kötü bir şekilde gelse bile bence yeni sert kurallar dahilinde RP sistemi tekrar getirilebilir.

Yanlış değilsem RP'de iken 1. Taç bile alınmamışken 3 taraftan ikisinin birleşmesi ve kalan 1 tarafı bitirmesi sonucu oyun çabuk ve tatsız bir şekilde bitti.


RP Sistemi için düşüncem şu şekilde:

RP'ler gelecekte tekrardan geldiğinde mevsimlik olabilir.

2022 İlkbahar RP'si olur, ilkbaharın ilk gününden son gününe kadar sürer, 3 ay içinde sonuç alınamazsa halk ayaklanır ve bütün soyluları, yöneticileri öldürerek oyunu sona erdirebilir. Tabii 3 aylık süre sınırı olduğu için oyunda ki üretim gelişim süreleri kısaltılarak daha hızlı bir gelişim çabası içine girilebilir. İlk RP'de ki hatalardan ders çıkararak oyunda bir tarafın başka bir tarafa savaş açmadan önce en az 4 tarafın oluşulması beklenebilir.

4 taraf oluştuktan sonra 2-2 olacak şekilde çıkan savaşlarda kendi savaşını kazanan ve diğer tarafın savaşını bitirmesini beklerken kendini geliştirebilir.

Bu zaman zarfı içerisinde savaşta olan iki tarafın savaşı bittikten sonra önceden kaybeden 1. kısımda ki kaybeden isterse 2. kısımda ki kazanan veya kaybedene katılabilir. kazanan ve kaybeden tarafını desteğeni alan taraflar son olarak 2 tarafa bölünüp savaşabilir. Eğer bu sistem yeterli gelmezse çok hızlı gelişen tarafların içinde kasıtlı bir ihanet olayı gerçekleşebilir. Hızlı gelişim kontrolsüzlüğü de getirir. Yönetim tarafından bir tarafta ki önemli/önemsiz birine/birilerine ihanet etmesi söylenir, bunun üzerine ihanet edilir ve oyun devam eder.


Söylediklerim biraz -fazla- karışık gelmiş olabilir, bir kaç okumadan sonra anlamadıysan tekrar anlatabilirim.


Teşekkürler, iyi forumlar :)