Giriş yap
Kayıt Ol
Taverna Bülteni
EK - Oyuncunun Merkezi Kurallar

Kroisos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 398

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

ErlikHan

aynı türden olmayan binalar için inşaat süresi artışı kaldırılırsa daha mantıklı olur. Örneğin ardı ardına 10 ev yapan X kişisi ilk oduncusunu 11 saatte kuruyor. Bunun yerine inşaat süreleri bina türüne göre artsa daha iyi olmaz mı?


Sabit bina yerlerimiz olsa ve orada sadece tek tür binalar inşa edilebilir olsaydı daha mantıklı olurdu fakat mevcut sistemde köylerinizi istediğiniz gibi kurabildiğiniz için geneli baz alması daha uygun. 

1 kişi beğendi

Namarie Çevrimdışı

Bey

Dinar: 363

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

(1)

Bu taç sistemi yerine oyuna Kral/kraliçe ünvanı kazandıracak bir bina ekleyebilirsiniz haritaya.

Haritanın ortasına bir şehir ve etrafına 2-4 kale eklersiniz. 1 hafta boyunca orada kalkan olur ve 1 hafta sonunda 24-48 saatliğine kalkan açılır ve orayı klanlar captleyip ellerinde tutmaya çalışırlar. Süre bitince oranın sahibi olan klan üyerlerine bir kaç ünvan verirler Kral/kraliçe, Mareşal, Prens/Prenses gibi


(2)

 Oyuna ekstra olarak düello sistemi getirebilirseniz çok güzel olabilir. Taraflar arasında anlaşmazlıklar çıktığı zaman 2 tarafta 1 oyuncusunu düelloya çıkartır ve düellodaki oyuncular belirli sayıda askerler ile meydan savaşı atarlar.

A tarafının oyuncusu - ( max 300 asker ) (150piyade 150 şövalye)
B tarafının oyuncusu - ( max 300 asker ) ( 200 şövalye 100 piyade) Düelloyu kazanan taraf, diğer taraftan istediğini alır rol icabı.
(3)
Oyunda ilerleyiş kısmında çok az seçenek var ve oyuncuların hesaplarını farklı şekilde geliştirmesi pek mümkün değil. Bir demirci binası eklenerek askerlerin ekipmanlarına ekstra geliştirme basmak oyuncunun kullandığı askerleri daha güçlü hale getirmesine olanak sağlar.
Talim alanı eklenerek savunmayı/saldırıyı, talim yapılan birimin güçlenmesini sağlayabiliriz.

(4)
Klan binası ve klan araştırması tarzı bir şey güzel olabilir. ARAŞTIRMALARI klan deposuna kaynak atarak başlatabiliriz veya haritada bir maden olur ve o madenden topladığımız taş gibi bir şeyle araştırma yaparız. A araştırması 100 değerli maden taşı istesin. KLAN BİNASI yine klan araştırması gücüne bağlı olarak ekstra bonuslar sağlasın bölgenin içerisinde. ilk başta 2 adet klan binası basma hakkı olsun klanların ve araştırma ile arttırılsın. Klan binası bölgesini içerisindeki köyler ekstra bonuslar alsın. Savunma, saldırı, üretim artışı, eğitim hızı ... ama sadece bölge içerisinde etkin olsun bu bonuslar yani bölge dışındaki bir yere saldırı gönderince saldırı bonusu etkisiz hale gelsin.

(5)

 1 saatlik kalkanı bozduğun zaman en az 30dk tekrar kalkan basamaman lazım. Yoksa saldır, kalkan aç, kalkan boz tekrar saldır ve tekrar kalkan aç olayına dönüyor ve bu resmen glitch.

4 kişi beğendi

GOSOZTY Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 370

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Bana göre oyun şuanda birkac guncellemeyle birlikte dahada iyi bir noktaya gelecek.Fakat oyunun genis kitlelere yayilmasini gerek reklamlar olsun gerekse oyuncularla olsun cok buyuk bir ivme kazanamadi.Bence bunun baslica sebeplerinden bazilari şunlar:


1-Artik oyuncular yeni fikirler yeni maceralar özgün senaryolar bekliyor.Onlara daha yenilikci oyun lazim.Calradiada ise Diger android oyunlardan pek farki yok.


2-Oyunun yapimcilari sinirli butce ve sinirli ekiple bu projeyi yonetiyor.Diger oyunlari buyuk sirketlerin yapmasi her yandan avantaj sagliyor.Kucuk butceli yapimlar bkz:(Calradia online) gibi genc girisimcilerin onunu kesiyor.


3-Oyuna baya bi zamandir buyuk bir guncelleme gelmiyor.Ancak adminlerin 1 Ekim tarihinde Calradia icin buyuk bir guncelleme,dengeleme ve optimizasyon getirileceği biliniyor.Bu guncellemenin detaylari aciklaninca oyun hakkindaki bazi dusuncelerim degisebilir.Benim bildigim en son ırklar guncellemesi geldi.Sonrasinda pek buyuk bir guncelleme soz konusu degildi.


4- Ekimde gelecek olan guncelleme(eger basarili bir  guncelleme olursa)ile birlikte guzel reklam yapilip(bunlar oyun sayfalarinda,Facebook vb platformlarda) oyunun adini duyurursa guzel bir yukselis yakalayacaktir.


5- Calradianin en buyuk sorunu oyuncu kitlesinin az olmasi bunuda yukarida bahsettigim nedenlerden kaynakli zaten.Bunu umarim guncelleme ve reklamlarla cozersiniz

1 kişi beğendi

GOSOZTY Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 370

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Calradianin en zevkli noktasi savaslar.Biz ilk donem oyunculari olarak sirf savaslardan buyuk zevk aldigimiz icin gecenin yarilarina kadar savastik.Bana kalirsa savas mekanikleri için duzenli bir guncelleme sart.Yağma atıldigi zaman ALTINLARDA ele gecirelebilmeli.Bu köy savunmasinin onemini daha artirir ve daha heyecanli bir hal alir.Oyun icine rehber bolumu eklenebilir hicbir oyuncu forumtaverna.com a gidip rehberi okumaz onun icin OYUNCULARIN GOZUNE SOKMANIZ LAZIM REHBER YAZISINI.Oyuncu o ikona tiklayip oyun icinden rehberlere ulasabilmeli.Ben 2. donemde 15 kisiye rehberlere nasil ulasacagini ne yapmasi gerektigini anlattim hayli bir can sıkıyor.

yasinwsLx Çevrimdışı

Şövalye

Dinar: 288

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Oyunun oyuncular arası ticaretini güçlendirilmesi gerekiyor. Bunu nasıl yapabiliriz örneğin özel bir bina olur o binada zırhlara, kılıçlara özellikler ekleyelim ve bunuda bina seviyesine göre eklenen özelliklerin etkisini arttırarak destekleyelim.Örneğin benim 200 zırhım var bunun hepsinle şovalye yapmak yerine 100 ünü saldırı zırhı yapıyorum diğer 100 ünü savunma zırhı yapıyorum savunma şovalyelerimi savunmaya kullanıyorum saldırı şovalyelerimide saldırıya kullanıyorum.Bu şekilde sadece ordu sayısına bağlı kalmayız ve oyunumuz daha iyi şekillenir.Peki bu nasıl oyuncu arası ticaretini güçlendirecek ? Bu sorunun cevabı için de binamıza geri dönüyoruz.Evet bina seviyemiz yaptığımız materyallerin statlarını etkiliyecek fakat hepsini aynı şekilde etkilemeyecek.Örneğin zırh bölümünde 2 tane dal var saldırı ve savunma ben bunların arasından saldırı dalına yöneliyorum ve benim yaptığım saldırı zırhları + 50 atak sağlıyor x kişiside savunma dalına yönelmiş ve yaptığı zırhlar + 50 savunma ekliyor.Şimdi benim yaptığım saldırı zırhları iyi fakat savunma zırhlarım zayıf bu açığı nasıl kapatıcağım tabii ki savunma dalına yönelmiş x kişisinden savunma zırhları alıcağım.Böylelikle hem ticareti güçlendireceğiz hem savaşları şekillendireceğiz hemde oyuna yeni başlamış birinin şovalyesi ile oyunda ustalaşmış birinin şovalyesi farklı olacak.Burda sadece 2 daldan örnek verdim fakat daha çok çeşitlendirilebilir örneğin yağmaya özel zırh, ordu hızına özel zırh, haritada çıkan canavarlara özel zırh vb.

1 kişi beğendi

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 557

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Mülkü fetheden birlikler mülkten geri dönmemeli.

2 kişi beğendi

Kroisos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 398

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

ErlikHan

Mülkü fetheden birlikler mülkten geri dönmemeli.


Bunla ilgili bir anket yapalım, sonucuna göre değişiklik yaparız. 

2 kişi beğendi

ErlikHan Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 557

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Tamamdır, çoğunluğun aynı fikirde olduğuna eminim. 

2 kişi beğendi

yasinwsLx Çevrimdışı

Şövalye

Dinar: 288

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Oyun içi etkinlikler çeşitlendirilsin örneğin %50 odun artışı bonusu gibi etkinlikler değilde haritada yeni birlikler oluşur o birlikleri kesenlere özel jeton gibi bir şey verir onlarla da özel bir mağaza olur orada çeşitli eşyalar alırız gibisinden etkinlikler yapılırsa daha hoş olur.

1 kişi beğendi

Salih_Han Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 250

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

         Oyuna imkanlar dahilinde  “kahraman” sistemi eklenebilir..Kahramanın hem kendi güç değerleri olabilir hem de orduya bonus değerler verebilir.Oyun belli dönemlerde rutin sıkıcı hale geliyor. “Kahraman geliştirme”  misyonu oyuncuları oyunda daha aktif  hale getirebilir.

    Kahraman oyunda belli seviyeye gelen herkese bina ve/veya araştırma sayesinde verilebilir. Ya da kimseye verilmez; büyük savaşlarda belli oranlarla random olarak doğabilir.

    Kahramanımız girdiğimiz savaşlarda deneyim puanı alarak gelişebilir. Araştırmalarla gelişebilir yahut ekipman sistemiyle geliştirilebilir.Ekipman veya ekipman parçaları boss lardan ,canavarlardan vs. random olarak düşebilir.

    Kahramanımız kaybettiğimiz savaşta yaralanabilir bu durumda belli bir süre savaşlara katılamaz.Ya da ölebilir bu durumda da belli şartlarla tekrar diriltilebilir..

Kahraman konusu tam bir “derya” .Oyuna yeni bir amaç ve heyecan katabilir.Savaşlar daha öngörülemez daha çekişmeli hale gelebilir..Online süremizi arttırabilir…


3 kişi beğendi

Kroisos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 398

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

"Kahraman" mekaniğini oyuna eklemek her zaman aklımızda ve neredeyse biz de sizle aynı şekilde düşünüyoruz. 1.5'te umarım ekleyebiliriz. 

3 kişi beğendi

yasinwsLx Çevrimdışı

Şövalye

Dinar: 288

Kraliyet Dinari: 1

4 yıl önce

Kahraman mekaniği oyuna eklenirse eğer kahramanı güçlendirme sistemi ekipmanlar ile yapılmalı bu ekipmanlarıda patronlardan düşen bir kutudan veya tüm oyuncuları etkileyecek ve zaman kısıtlaması olan bir görev ödülü de olabilir.

3 kişi beğendi

GOSOZTY Çevrimdışı

Vikont

Dinar: 370

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Calradia Online'a 1.5 guncellemesi bittikten sonra bence Ingilizce dil destegi getirilerek daha fazla oyuncu kitlesine hitap etmesi saglanabilir.Gerek oyuncu bakimindan gerekse statu bakimindan artilarinin olacagina inaniyorum.2. olaraktan egiticilerin daha detayli olmasini yeni oyuna baslayan kisiye nerden ne yapilacagini uzun vadede anlatilmasi hem yeni oyuncu icin fayda saglayacaktir hemde oyunun oynanabilirligini artiracaktir.

3 kişi beğendi

Vizima Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 65

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Oyunda elmasla araştırma ağacı sıfırılma gibi bir özellik gelebilir aslında yeni başlayanalar bazı geliştdiği şeylerden pişman olunca geri dönüşü olmuyor o yüzden böyle bir sistem gelebilir.

Vizima Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 65

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Oyuna komutan mantığı da gelebilir piyade komutanı, süvari komutanı, kuşatma ve savunma komutanı tarzında bu komutanlar sadece bir birliği komuta edebilir mesela 20 çavuş 20 zırhlı piyade varsa ve 1 komutanın varsa 2 birlikten birisine ataman lazım tarzında bu her birim için saldırı ve savunma gücü artışı verebilir. Bunlara seviye gibi bir şey de getirilebilir.

1 kişi beğendi

Kroisos Çevrimdışı

Ekip Lideri

Dinar: 398

Kraliyet Dinari: 2

4 yıl önce

Vizima

Oyunda elmasla araştırma ağacı sıfırılma gibi bir özellik gelebilir aslında yeni başlayanalar bazı geliştdiği şeylerden pişman olunca geri dönüşü olmuyor o yüzden böyle bir sistem gelebilir.


Oyun sonuna doğru üretimleri tamamen iptal edip askeri araştırmalara yönelme seçeneği ortaya çıkar ki bunun olmasını istemiyoruz.

2 kişi beğendi

Vizima Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 65

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Doğru onu düşünmemiştim

emparatoor Çevrimdışı

Bey

Dinar: 205

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Bildirimlere filtre özelliği gelebilir gelmesini istemediğimiz bildirimleri açıp kapatabiliriz.
3 kişi beğendi

Daggfinnr Çevrimdışı

Soylu

Dinar: 1070

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Oyuna hem web tarafında hem de mobil tarafta sesli bildirimler eklenebilir.

2 kişi beğendi

Salih_Han Çevrimdışı

Ayan

Dinar: 250

Kraliyet Dinari: 0

4 yıl önce

Mobildeki reklamlar en azından premium paketi alanlardan bari kaldırılsın...Ayrıca savaş zamanı vs.aniden reklam çıkması olumsuz durumlara yol açabilir malum savaşlarda saniyeler çok değerli çünkü

1 kişi beğendi